Service Management Principles for Hospitality & Tourism (Kandampully Jay (Professor of service management and hospitality The Ohio State University USA))(Paperback / softback) - diskuze
EAN: 9781911635161
Guides managers to a new perspective that sees hospitality and tourism as essential service businesses requiring a holistic cross-functional approach to meeting customers' needs within the context of personal relationships and
Cena 1 256 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Service Management Principles for Hospitality & Tourism (Kandampully Jay (Professor of service management and hospitality The Ohio State University USA))(Paperback / softback)
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
English File Third Edition Upper InterPaperblanks zápisník Blue Cats and ButDějiny českých zemíRed Rising - Red Rising Trilogy 1 - BrTrestní řízení z pohledu obhajoby - VaThe Girl on the Train - Paula HawkinsAuta - Luštěnky
- neuvedenEsoterní úvahy o karmických souvislostAus dem Leben eines TaugenichtsKALANITHI PAUL When Breath Becomes AirBotchanGramatika a slovník Elementary
Přidat dotaz