Samosvorný diferenciál Wavetrac Porsche G50 911 (87-88) / 930 5-st. (89-) / 964, 993, 968 / 996-997 GT2/GT3 Turbo 6-st. - zadní - diskuze
Výrobce: Wavetrac
Samosvorný diferenciál Wavetrac Porsche G50 911 (87-88) / 930 5-st. (89-) / 964, 993, 968 / 996-997 GT2/GT3 Turbo 6-st. - zadní.
Wavetrac samosvorné diferenciály jsou vyrobeny v USA z nejlepších materiálů a s nejlepšími znalostmi v této oblasti. Využívají patentované technologie "pending design" pro zlepšení přilnavosti k vozovce při malé rychlosti a trakci oproti konkurenčním diferenciálům. Wavetrac nabízejí znatelně lepší akceleraci, lepší trakci a rychlejší průjezd zatáček za všech podmínek oproti diferencialům jiných značek. Vyrobeno kompletně v USA. - Menší velikost než jiné diferenciály, naproti tomu obal vyroben z vysoce pevných materiálů, další komponenty z kalené oceli. - Menší váha než sériový diferenciál. - Příznivý vliv na eliminaci setrvačných sil. - Vnitřní hnací ústrojí diferenciálu vyrobeno z vysokopevnostní oceli 9310. - Spojovací části jsou dodávány firmou ARP. Jak funguje patentovaná technologie "pending design"? Například vlastníte-li konvenční převodovku (OEM, Quaife, MF, OBX, Truetrac, Torsen atd.). Jste na závodní dráze a Vaše vozidlo přejede obrubník, od ten se odrazí Vaše vnitřní kolo, které se dostane na chvilku do vzduchu a ztratí adhezi s vozovkou či jiným povrchem, což je celkem běžný jev na závodní dráze. Zde nastává problém, že na krátký okamžik se vnitřní pneumatika uvolní, když se odrazí od obrubníku a na druhé kolo se
Wavetrac samosvorné diferenciály jsou vyrobeny v USA z nejlepších materiálů a s nejlepšími znalostmi v této oblasti. Využívají patentované technologie "pending design" pro zlepšení přilnavosti k vozovce při malé rychlosti a trakci oproti konkurenčním diferenciálům. Wavetrac nabízejí znatelně lepší akceleraci, lepší trakci a rychlejší průjezd zatáček za všech podmínek oproti diferencialům jiných značek. Vyrobeno kompletně v USA. - Menší velikost než jiné diferenciály, naproti tomu obal vyroben z vysoce pevných materiálů, další komponenty z kalené oceli. - Menší váha než sériový diferenciál. - Příznivý vliv na eliminaci setrvačných sil. - Vnitřní hnací ústrojí diferenciálu vyrobeno z vysokopevnostní oceli 9310. - Spojovací části jsou dodávány firmou ARP. Jak funguje patentovaná technologie "pending design"? Například vlastníte-li konvenční převodovku (OEM, Quaife, MF, OBX, Truetrac, Torsen atd.). Jste na závodní dráze a Vaše vozidlo přejede obrubník, od ten se odrazí Vaše vnitřní kolo, které se dostane na chvilku do vzduchu a ztratí adhezi s vozovkou či jiným povrchem, což je celkem běžný jev na závodní dráze. Zde nastává problém, že na krátký okamžik se vnitřní pneumatika uvolní, když se odrazí od obrubníku a na druhé kolo se
Cena 64 614 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Samosvorný diferenciál Wavetrac Porsche G50 911 (87-88) / 930 5-st. (89-) / 964, 993, 968 / 996-997 GT2/GT3 Turbo 6-st. - zadní
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Samosvorný diferenciál Wavetrac Audi A
Samosvorný diferenciál Quaife Porsche
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Peu
Samosvorný diferenciál Quaife Volvo S6
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na VW
Samosvorný diferenciál Quaife Ford Sie
Samosvorný diferenciál lamelový MFacto
Kulisa řazení Coolerworx na Nissan 370
Samosvorný diferenciál Wavetrac BMW 3-
Nastavitelná řadící tyč / táhlo CAE -
Samosvorný diferenciál Quaife Chrysler
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Sea


















Přidat dotaz