Samosvorný diferenciál Wavetrac Audi TTRS Quattro přední - 6-st. man. převodovka 0A6 MQ500 - diskuze
Výrobce: Wavetrac
Samosvorný diferenciál Wavetrac Audi TTRS Quattro přední - 6-st. manuální převodovka 0A6 MQ500.
Wavetrac samosvorné diferenciály jsou vyrobeny v USA z nejlepších materiálů a s nejlepšími znalostmi v této oblasti. Využívají patentované technologie "pending design" pro zlepšení přilnavosti k vozovce při malé rychlosti a trakci oproti konkurenčním diferenciálům. Wavetrac nabízejí znatelně lepší akceleraci, lepší trakci a rychlejší průjezd zatáček za všech podmínek oproti diferencialům jiných značek. Vyrobeno kompletně v USA. - Menší velikost než jiné diferenciály, naproti tomu obal vyroben z vysoce pevných materiálů, další komponenty z kalené oceli. - Menší váha než sériový diferenciál. - Příznivý vliv na eliminaci setrvačných sil. - Vnitřní hnací ústrojí diferenciálu vyrobeno z vysokopevnostní oceli 9310. - Spojovací části jsou dodávány firmou ARP. Jak funguje patentovaná technologie "pending design"? Například vlastníte-li konvenční převodovku (OEM, Quaife, MF, OBX, Truetrac, Torsen atd.). Jste na závodní dráze a Vaše vozidlo přejede obrubník, od ten se odrazí Vaše vnitřní kolo, které se dostane na chvilku do vzduchu a ztratí adhezi s vozovkou či jiným povrchem, což je celkem běžný jev na závodní dráze. Zde nastává problém, že na krátký okamžik se vnitřní pneumatika uvolní, když se odrazí od obrubníku a na druhé kolo se nepřenáší hnací síla. Kl
Wavetrac samosvorné diferenciály jsou vyrobeny v USA z nejlepších materiálů a s nejlepšími znalostmi v této oblasti. Využívají patentované technologie "pending design" pro zlepšení přilnavosti k vozovce při malé rychlosti a trakci oproti konkurenčním diferenciálům. Wavetrac nabízejí znatelně lepší akceleraci, lepší trakci a rychlejší průjezd zatáček za všech podmínek oproti diferencialům jiných značek. Vyrobeno kompletně v USA. - Menší velikost než jiné diferenciály, naproti tomu obal vyroben z vysoce pevných materiálů, další komponenty z kalené oceli. - Menší váha než sériový diferenciál. - Příznivý vliv na eliminaci setrvačných sil. - Vnitřní hnací ústrojí diferenciálu vyrobeno z vysokopevnostní oceli 9310. - Spojovací části jsou dodávány firmou ARP. Jak funguje patentovaná technologie "pending design"? Například vlastníte-li konvenční převodovku (OEM, Quaife, MF, OBX, Truetrac, Torsen atd.). Jste na závodní dráze a Vaše vozidlo přejede obrubník, od ten se odrazí Vaše vnitřní kolo, které se dostane na chvilku do vzduchu a ztratí adhezi s vozovkou či jiným povrchem, což je celkem běžný jev na závodní dráze. Zde nastává problém, že na krátký okamžik se vnitřní pneumatika uvolní, když se odrazí od obrubníku a na druhé kolo se nepřenáší hnací síla. Kl
Cena 57 354 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Samosvorný diferenciál Wavetrac Audi TTRS Quattro přední - 6-st. man. převodovka 0A6 MQ500
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Synchrony pro změnu převodových poměrů
Samosvorný diferenciál Quaife Ford Esc
Samosvorný diferenciál Quaife BMW E46
Samosvorný diferenciál šnekový MFactor
Samosvorný diferenciál Kaaz Mazda RX-7
Kulisa řazení Coolerworx na Mini Coope
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na VW
Náboj Novatec D791SB-CL - přední 100/9
Karbonové obložení středové konzole CA
Samosvorný diferenciál lamelový MFacto
Samosvorný diferenciál Quaife Morgan A
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na BMW


















Přidat dotaz