Samosvorný diferenciál Wavetrac Audi R8 4S Gen1 manuál zadní - 6-st. převodovka R-Tronic (L140)
Výrobce: Wavetrac
Samosvorný diferenciál Wavetrac Audi R8 4S Gen1 manuál zadní - 6-st. převodovka R-Tronic (L140).
Wavetrac samosvorné diferenciály jsou vyrobeny v USA z nejlepších materiálů a s nejlepšími znalostmi v této oblasti. Využívají patentované technologie "pending design" pro zlepšení přilnavosti k vozovce při malé rychlosti a trakci oproti konkurenčním diferenciálům. Wavetrac nabízejí znatelně lepší akceleraci, lepší trakci a rychlejší průjezd zatáček za všech podmínek oproti diferencialům jiných značek. Vyrobeno kompletně v USA. - Menší velikost než jiné diferenciály, naproti tomu obal vyroben z vysoce pevných materiálů, další komponenty z kalené oceli. - Menší váha než sériový diferenciál. - Příznivý vliv na eliminaci setrvačných sil. - Vnitřní hnací ústrojí diferenciálu vyrobeno z vysokopevnostní oceli 9310. - Spojovací části jsou dodávány firmou ARP. Jak funguje patentovaná technologie "pending design"? Například vlastníte-li konvenční převodovku (OEM, Quaife, MF, OBX, Truetrac, Torsen atd.). Jste na závodní dráze a Vaše vozidlo přejede obrubník, od ten se odrazí Vaše vnitřní kolo, které se dostane na chvilku do vzduchu a ztratí adhezi s vozovkou či jiným povrchem, což je celkem běžný jev na závodní dráze. Zde nastává problém, že na krátký okamžik se vnitřní pneumatika uvolní, když se odrazí od obrubníku a na druhé kolo se nepřenáší hnací síla. Kla
Wavetrac samosvorné diferenciály jsou vyrobeny v USA z nejlepších materiálů a s nejlepšími znalostmi v této oblasti. Využívají patentované technologie "pending design" pro zlepšení přilnavosti k vozovce při malé rychlosti a trakci oproti konkurenčním diferenciálům. Wavetrac nabízejí znatelně lepší akceleraci, lepší trakci a rychlejší průjezd zatáček za všech podmínek oproti diferencialům jiných značek. Vyrobeno kompletně v USA. - Menší velikost než jiné diferenciály, naproti tomu obal vyroben z vysoce pevných materiálů, další komponenty z kalené oceli. - Menší váha než sériový diferenciál. - Příznivý vliv na eliminaci setrvačných sil. - Vnitřní hnací ústrojí diferenciálu vyrobeno z vysokopevnostní oceli 9310. - Spojovací části jsou dodávány firmou ARP. Jak funguje patentovaná technologie "pending design"? Například vlastníte-li konvenční převodovku (OEM, Quaife, MF, OBX, Truetrac, Torsen atd.). Jste na závodní dráze a Vaše vozidlo přejede obrubník, od ten se odrazí Vaše vnitřní kolo, které se dostane na chvilku do vzduchu a ztratí adhezi s vozovkou či jiným povrchem, což je celkem běžný jev na závodní dráze. Zde nastává problém, že na krátký okamžik se vnitřní pneumatika uvolní, když se odrazí od obrubníku a na druhé kolo se nepřenáší hnací síla. Kla
Cena 64 614 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Samosvorný diferenciál Wavetrac Audi R8 4S Gen1 manuál zadní - 6-st. převodovka R-Tronic (L140)
Zobrazit historii ceny Samosvorný diferenciál Wavetrac Audi R8 4S Gen1 manuál zadní - 6-st. převodovka R-Tronic (L140)
Historie nejnižsí ceny Samosvorný diferenciál Wavetrac Audi R8 4S Gen1 manuál zadní - 6-st. převodovka R-Tronic (L140). Porovnání obchodů, které prodávají Samosvorný diferenciál Wavetrac Audi R8 4S Gen1 manuál zadní - 6-st. převodovka R-Tronic (L140).
Závodní převodový olej Millers Oils NaSamosvorný diferenciál Quaife VW BeetlEUFAB Přepravní taška Premium TGSamosvorný diferenciál Quaife VW BeetlSamosvorný diferenciál lamelový MFactoNáboj Shimano Acera HB-3050 - přední 1Samosvorný diferenciál šnekový MFactorSynchrony pro změnu převodových poměrůZkrácené řazení Japspeed Subaru ImprezSamosvorný diferenciál Quaife Ford EscSamosvorný diferenciál lamelový MFactoFiamma Víčko krytu kolejnice