Reklama ...vážně!? 4 - Různí - audiokniha
Výrobce: prázdné
Audiokniha:,..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Knihu n.p., Sběrné suroviny, Jawu, Čs. státní loterii či Požární ochranu, pro umělce samotné či tzv PF podniku Rekrea. Na titulu určeném pouze pro digitální obchody účinkují jak neznámí mluvčí tak umělci jako R.A. Dvorský, František Filipovský, Jan Werich, Miloš Kirschner a mnoho dalších - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby.
Cena 69 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Reklama ...vážně!? 4 - Různí - audiokniha
Zobrazit historii ceny Reklama ...vážně!? 4 - Různí - audiokniha
Historie nejnižsí ceny Reklama ...vážně!? 4 - Různí - audiokniha. Porovnání obchodů, které prodávají Reklama ...vážně!? 4 - Různí - audiokniha.
Ultimate Spider man a spol. 5Pomalý valčík korytnačiekZápal - fundamentálny princíp vzniku cNoc bez hlavy - Riedlbauchová VeronikaOsobní knihovna - Devět dantovských esRozjímání nad aramejskou modlitbou PánMatematika 8 - S komentářem pro učitelToskánsko a UmbrieByl jsem Mengeleho asistentem - NyiszlJací můžeme býtDům mezi oknyNotre Dame