Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Horňák Pavel - diskuze
Výrobce: VeRBuM
EAN: 9788087500941
Výrobní číslo: 9788087500941
Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží. Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let, i s její výukou na univerzitách na Slovensku i v Česku.
Cena 287 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Horňák Pavel
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Člověk a jeho svět pro 5.ročník ZŠ
V kůži Woodyho Allena
New Horizons 3 Student's Book
The Art of the Start 2.0 : The Time-Te
Zaklínač II. - Meč osudu
Tančím tak rychle, jak dokážu
Československo Česká a Slovenská Feder
Rychlé večeře (Edice Apetit)
- n
Philomena
Duše stromů - Pohnerová Marta, Zerzán
The last Letter from Your Lover - Moye
Pes - Velký Blok Aktivit

























Přidat dotaz