SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Horňák Pavel - diskuze

Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
					 - Horňák Pavel
0
0 hodnocení

Výrobce: VeRBuM

EAN: 9788087500941

Výrobní číslo: 9788087500941

Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží. Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let, i s její výukou na univerzitách na Slovensku i v Česku.

Cena 287 Kč v 1 obchodě

Dotazy, recenze a diskuze k Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Horňák Pavel

Přidat dotaz

Přidat rezenci, hodnocení

Přidat dotaz

Přidat rezenci, hodnocení

  • Související položky