Politika a média v konzumní společnosti - diskuze
Výrobce: GRADA
EAN: 9788024736679
Výrobní číslo: 9788024736679
Publikace si klade za cíl mapovat, analyzovat a popsat dosud známé procesy provázanosti mediální komunikace s veřejnou politikou. Měla by být souhrnem toho, co v současné době sociální vědy řeší a jaké konceptuální rámce k tomu uplatňují. Veřejná politika a média se v tomto případě pojí s normativně-ontologickými principy, jež jsou pojímány jako součást praktické filozofie. Autor, který se hlásí k odkazu Erica Voegelina, sleduje různé výklady pojmu veřejný zájem, občanská společnost, percepce demokratického a právního státu a dostává se k úskalím teorie modernizace v posttotalitních zemích a k proměnám jazyka v globalizovaném světě takzvaných nových médií. Závěr knihy posiluje Voegelinovu teorii o nutnosti zotavení sociálních věd z destrukce pozitivistické éry. Knihu, která propojuje soudobé poznatky z mediální a vědecké sféry, jistě ocení nejen studenti sociálních věd, ale svým netradičním přístupem určitě zaujme i odborníky společenskovědních oborů.
Parametry
Autor | Vlastimil Růžička |
ISBN | 978-80-247-3667-9 |
Jazyk | Česky |
Počet stran | 192 |
Rok vydání | 2011 |
Vazba | brožovaná |
Cena od 125 Kč - 213 Kč v 3 obchodech
Dotazy, recenze a diskuze k Politika a média v konzumní společnosti
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Hravá chemie 8Wüstová Editha, Schieferleová Sabine: Niečo sa pokazilo - Viktória DarsaneTurci v Uhorsku I.Barvy TvaryFrostLehkost bytí aneb Bytí jako světlo
Wagnerová Magdalena: Tajemná historie Make Me (Jack Reacher 20) - Child LeeKdyž už i dalajlamaKrása a zvířeRačte pivečko nebo vínečko? díl I. - F
Přidat dotaz