Nový,Surynek: Sociologie Pro Ekonomy A Manažery, 2.Vydání
Výrobce: GRADA
EAN: 9788024783550
Výrobní číslo: 8024717050
Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům, marketingovým specialistům a lektorům.
Cena 217 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Nový,Surynek: Sociologie Pro Ekonomy A Manažery, 2.Vydání
Zobrazit historii ceny Nový,Surynek: Sociologie Pro Ekonomy A Manažery, 2.Vydání
Historie nejnižsí ceny Nový,Surynek: Sociologie Pro Ekonomy A Manažery, 2.Vydání. Porovnání obchodů, které prodávají Nový,Surynek: Sociologie Pro Ekonomy A Manažery, 2.Vydání.
Matematika - Kniha AktivitLas Palmas BIO 70 gObčanská výchova pro 9. ročník ZŠ (učeDevět bran, Talmud - Langer JiříMoc nemocnýchOhnivý most
- Šnajdr MiroslavWhiskey in a Teacup - Witherspoon ReesKuby Clemens Léčení - Zázrak v násUS Foreign Policy in the Western BalkaPísanka pro 1. ročník základní školy (Okolie Banskej Bystrice Donovaly 1:50 Praha moderní 2 - Velký průvodce po ar