SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Nový,Surynek: Sociologie Pro Ekonomy A Manažery, 2.Vydání

Nový,Surynek: Sociologie Pro Ekonomy A Manažery, 2.Vydání
0
0 hodnocení

Výrobce: GRADA

EAN: 9788024783550

Výrobní číslo: 8024717050

Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům, marketingovým specialistům a lektorům.

Cena 217 Kč v 1 obchodě

Obchody, které prodávají Nový,Surynek: Sociologie Pro Ekonomy A Manažery, 2.Vydání

  • Historie ceny Nový,Surynek: Sociologie Pro Ekonomy A Manažery, 2.Vydání

Zobrazit historii ceny Nový,Surynek: Sociologie Pro Ekonomy A Manažery, 2.Vydání

Historie nejnižsí ceny Nový,Surynek: Sociologie Pro Ekonomy A Manažery, 2.Vydání. Porovnání obchodů, které prodávají Nový,Surynek: Sociologie Pro Ekonomy A Manažery, 2.Vydání.

  • Související položky