Moderní marketingová komunikace - diskuze
Výrobce: GRADA
EAN: 9788027107872
Výrobní číslo: 9788027107872
Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další.
Parametry
Autor | Jana Přikrylová; kol. |
Druh | 320 x 240 |
Edice | Expert |
ISBN | 978-80-271-0787-2 |
Jazyk | český; česky; Česky |
Nakladatelství | Nakladatelství; Grada |
Počet stran | 344 |
Rok vydania | 2019 |
Rok vydání | Rok vydání; 2019; 2021 |
Vazba | vázaná; pevná |
Vydavatel | GRADA Publishing |
Žánr | Žánr; Odborná |
Cena od 271 Kč - 359 Kč v 6 obchodech
Dotazy, recenze a diskuze k Moderní marketingová komunikace
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Wall Street and the BolshevikLISTEN AND PLAY With magicians! 2. dílNew Headway Elementary Third Edition WKdo jsem? Divoká zvířátkaDivoké karty
- Martin George R. U nás na farmeVysoké TatryTrojanová Irena: Hodnocení UčitelůLatitudes 1 Pracovní sešit - Yves LoisWhen Genius Failed: The Rise and Fall Zápal - fundamentálny princíp vzniku cPradávná medicína - Wolf-Dieter Storl
Přidat dotaz