SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Mezinárodní marketing a informační technologie

Mezinárodní marketing a informační technologie
0
0 hodnocení

Výrobce: Wolters Kluwer ČR, a.s.

EAN: 9788073576905

Výrobní číslo: 9788073576905

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM. Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména poslucha Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří Vinopal od authora Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří Vinopal a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz

Parametry

AutorBohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří ; Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří
ISBN978-80-7357-690-5
JazykČesky; český
NakladatelstvíNakladatelství
Počet stran196
Rok vydania2011
Rok vydání2011; Rok vydání
Vazbabrožovaná
jazykcs
ŽánrŽánr

Cena od 314 Kč - 355 Kč v 4 obchodech

  • Historie ceny Mezinárodní marketing a informační technologie

Zobrazit historii ceny Mezinárodní marketing a informační technologie

Historie nejnižsí ceny Mezinárodní marketing a informační technologie. Porovnání obchodů, které prodávají Mezinárodní marketing a informační technologie.

  • Související položky