Mezinárodní marketing a informační technologie
Výrobce: Wolters Kluwer ČR, a.s.
EAN: 9788073576905
Výrobní číslo: 9788073576905
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM. Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména poslucha Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří Vinopal od authora Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří Vinopal a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
Autor | Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří ; Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří |
ISBN | 978-80-7357-690-5 |
Jazyk | Česky; český |
Nakladatelství | Nakladatelství |
Počet stran | 196 |
Rok vydania | 2011 |
Rok vydání | 2011; Rok vydání |
Vazba | brožovaná |
jazyk | cs |
Žánr | Žánr |
Cena od 314 Kč - 355 Kč v 4 obchodech
Obchody, které prodávají Mezinárodní marketing a informační technologie
Zobrazit historii ceny Mezinárodní marketing a informační technologie
Historie nejnižsí ceny Mezinárodní marketing a informační technologie. Porovnání obchodů, které prodávají Mezinárodní marketing a informační technologie.
BRATRŠOVSKÁ ZDENA, HRDLIČKA FRANTIŠEK Lulus cukrárka - Lucia GažováRed Rising - Red Rising Trilogy 1 - BrTatrasZvony alebo kysucká kampanológiaVývoj českého státu/Česko - obecně zemZábavné násobení se samolepkami + PlakDaniel und das ägyptische GrabKódy vědomíMamie Petronille et le ruban juaneThe President is MissingAmerikanah - Ngozi Adichie Chimamanda