SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Metody oceňování podniku. Proces ocenění, základní, metody a problémy - Mařík Miloš a kolektiv - diskuze

Metody oceňování podniku. Proces ocenění, základní, metody a problémy - Mařík Miloš a kolektiv
0
0 hodnocení

Výrobce: Ekopress

EAN: 9788087865385

Výrobní číslo: 9788087865385

Základní zaměření publikace stejně jako v předchozím vydání je soustředit se na základy oceňování podniku. Jelikož úroveň oceňování podniku se zvýšila a odborná literatura je již k dispozici, snažili jsme se nepodávat pouze základní přehled, ale jít do větší hloubky. Například znalec pro oceňování podniku je především znalcem podnikání. Jeho úkolem není dosadit podniková čísla do nějakého vzorce, ale odpovědně posoudit perspektivy podniku. Proto věnujeme poměrně dost prostoru strategické analýze. Jejím účelem není rozmnožit stránky oceňovacího posudku, ale být jedním ze základních pilířů celého ocenění. Právě na strategické analýze stojí podstatná část finančního plánu, a tím i ocenění. Věnujeme značnou pozornost i vymezení základních veličin pro ocenění, kterými jsou investovaný kapitál, volné peněžní toky, čisté výnosy, a to i z hlediska účetního. Na druhé straně jsme se snažili omezit počet probíraných metod tak, abychom na jedné straně poskytli přehled o základní škále přístupů k ocenění podniku, ale zároveň se u každého typu ocenění soustředili na ty metody, které by dnes měly patřit ke znalostnímu vybavení každého oceňovatele a se kterými se také oceňovatel v dnešní praxi skutečně setká. Za jednoznačný základ přitom považujeme metody výnosové. Pozornost soustřeďujeme na metodu diskontovaných peněžních toků

Parametry

AutorMiloš Mařík
Jazykčeský
NakladatelstvíNakladatelství
Počet stran550
Rok vydania2018
Rok vydáníRok vydání
ŽánrŽánr

Cena 658 Kč v 1 obchodě

Dotazy, recenze a diskuze k Metody oceňování podniku. Proces ocenění, základní, metody a problémy - Mařík Miloš a kolektiv

Přidat dotaz

Přidat rezenci, hodnocení

Přidat dotaz

Přidat rezenci, hodnocení

  • Související položky