Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy - Martina Blažková
Výrobce: GRADA
EAN: 9788024767246
Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou pozici ve vysoce konkurenčním prostředí nebo si udržet zákazníky. Velký důraz je kladen na praktické využití poznatků a úspěšnou aplikaci předložených principů a postupů v praxi. Kniha je jedinečná tím, že se čtenář na příkladech firem aktivně vžívá do jejich situace a chápe následky jednotlivých marketingových kroků ve firemní praxi, takže je následně dokáže aplikovat ve své vlastní praxi. Marketingoví manažeři, podnik Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy - Martina Blažková od authora Martina Blažková a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
Autor | Martina Blažková |
Jazyk | český; česky |
Nakladatelství | Nakladatelství; Grada |
Počet stran | 280 |
Rok vydania | 2007 |
Rok vydání | Rok vydání; 2007 |
Typ | Typ |
Vydavatel | GRADA Publishing |
Žánr | Žánr; Odborná |
Cena od 255 Kč - 307 Kč v 3 obchodech
Obchody, které prodávají Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy - Martina Blažková
Zobrazit historii ceny Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy - Martina Blažková
Historie nejnižsí ceny Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy - Martina Blažková. Porovnání obchodů, které prodávají Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy - Martina Blažková.
Maluj vodou a barvy nepotřebuješ SofieNumerologie a osudJobLISTEN AND PLAY With magicians! 2. dílMatematika - Kniha AktivitNumerologie od A do ZPřirozené osvíceníČeský Krumlov - Město mystické růžeBaron von MŘnchhausen und seine wunderKALANITHI PAUL When Breath Becomes AirOmalovánky s vodovými barvami a štětceSignály z neznáma - Český komiks 1922–