SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek
0
0 hodnocení

Výrobce: Computer Media

EAN: 9788074022197

Výrobní číslo: 9788074022197

Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku. Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Charakter učebnice Jedná se o moderně pojatý titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Studen

Parametry

NOVINKA0

Cena od 161 Kč - 220 Kč v 2 obchodech

Obchody, které prodávají Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek

  • Historie ceny Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek

Zobrazit historii ceny Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek

Historie nejnižsí ceny Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek. Porovnání obchodů, které prodávají Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek.

  • Související položky