SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

MARKETING - Základy marketingu 1 (studentská) 3. vydání - Ing. Marek Moudrý

MARKETING - Základy marketingu 1 (studentská) 3. vydání - Ing. Marek Moudrý
0
0 hodnocení

Výrobce: Computer Media

EAN: 9788074022180

Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku. Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Charakter učebnice Jedná se o moderně pojatý titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Studen

Parametry

NOVINKA0
jazykcs

Cena od 163 Kč - 224 Kč v 3 obchodech

Obchody, které prodávají MARKETING - Základy marketingu 1 (studentská) 3. vydání - Ing. Marek Moudrý

  • Historie ceny MARKETING - Základy marketingu 1 (studentská) 3. vydání - Ing. Marek Moudrý

Zobrazit historii ceny MARKETING - Základy marketingu 1 (studentská) 3. vydání - Ing. Marek Moudrý

Historie nejnižsí ceny MARKETING - Základy marketingu 1 (studentská) 3. vydání - Ing. Marek Moudrý. Porovnání obchodů, které prodávají MARKETING - Základy marketingu 1 (studentská) 3. vydání - Ing. Marek Moudrý.

  • Související položky