Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost - Vysekalová Jitka - diskuze
Výrobce: Eduko
EAN: 9788088057178
Výrobní číslo: 9788088057178
Nové vydání učebnice od osvědčeného a fundovaného autorského kolektivu.\r
Kolektiv autorů:\r
\r
Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. (vedoucí autorka), Prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc.,\r
Doc. Ing. Věra Vávrová, CSc., Ing. Milan Postler, Ph.D., Ing. David Říha, MBA, Ph.D., Ing. Jiří Mařík\r
\r
Publikace shrnuje komplexní informace o marketingu. Postupně vysvětluje jeho podstatu, charakteristiky a vývojové tendence do současné doby, včetně pohledu do budoucnosti. Celá jedna kapitola je věnována moderním formám marketingové komunikace.\r
Výklad je zaměřen také na využívání marketingu v praxi. Je dokumentován řadou příkladů z teoretického i praktického pohledu. Autoři se opírají o současné poznatky českých i zahraničních odborníků i o vlastní zkušenosti z marketingového výzkumu.\r
Vysokou odbornou úroveň publikace zaručuje hlavní autorka Jitka Vysekalová, předsedkyně České marketingové společnosti.\r
\r
Publikace je určena nejen studentům středních a vyšších odborných škol, ale všem zájemcům o problematiku marketingu.
Kolektiv autorů:\r
\r
Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. (vedoucí autorka), Prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc.,\r
Doc. Ing. Věra Vávrová, CSc., Ing. Milan Postler, Ph.D., Ing. David Říha, MBA, Ph.D., Ing. Jiří Mařík\r
\r
Publikace shrnuje komplexní informace o marketingu. Postupně vysvětluje jeho podstatu, charakteristiky a vývojové tendence do současné doby, včetně pohledu do budoucnosti. Celá jedna kapitola je věnována moderním formám marketingové komunikace.\r
Výklad je zaměřen také na využívání marketingu v praxi. Je dokumentován řadou příkladů z teoretického i praktického pohledu. Autoři se opírají o současné poznatky českých i zahraničních odborníků i o vlastní zkušenosti z marketingového výzkumu.\r
Vysokou odbornou úroveň publikace zaručuje hlavní autorka Jitka Vysekalová, předsedkyně České marketingové společnosti.\r
\r
Publikace je určena nejen studentům středních a vyšších odborných škol, ale všem zájemcům o problematiku marketingu.
Cena 227 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost - Vysekalová Jitka
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Průvodce výtvarným uměním IIBrazílie - Jan KlímaRukověť politikovaDinosauři 3DUdálosti ze života víry - Odpovědi k oPB3 et le recyclageMetallicaInspirační vymalovánky II. Cesta životMFP Vystřihovánky - Princezna Lenka - Psaní předpon a předložek pro 5. - 8. The President is MissingHommage a Jiří Valenta
- Primus
Přidat dotaz