Marketing management, 14. vydání - Kotler Philip, Keller Kevin Lane
Výrobce: GRADA Publishing, a.s.
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe.. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace. Z obsahu O autorech 20 Předmluva 22 Předmluva k českému vydání 27 Poděkování 28 Jak chápat marketing management 32 1. Definice market
Obchody, které prodávají Marketing management, 14. vydání - Kotler Philip, Keller Kevin Lane
Aktuálně nenabízejí žádné obchody.
Dříve prodávaly obchody:
SEVTZobrazit historii ceny Marketing management, 14. vydání - Kotler Philip, Keller Kevin Lane
Historie nejnižsí ceny Marketing management, 14. vydání - Kotler Philip, Keller Kevin Lane. Porovnání obchodů, které prodávají Marketing management, 14. vydání - Kotler Philip, Keller Kevin Lane.