Marketing hotelových služeb - Alžbeta Kiráľová
Výrobce: Ekopress
2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví.
První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb hotelu a charakteristice jednotlivých služeb hotelu.
O analýze vnitřních podmínek a vnějšího okolí hotelu jako základnímu předpokladu vytvoření úspěšné marketingové strategie, pojednává kapitola druhá, kde autorka věnuje pozornost analýze silných a slabých stránek hotelu, analýze příležitostí a ohrožení na trhu cestovního ruchu, analýze vnějšího prostředí, analýze konk
První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb hotelu a charakteristice jednotlivých služeb hotelu.
O analýze vnitřních podmínek a vnějšího okolí hotelu jako základnímu předpokladu vytvoření úspěšné marketingové strategie, pojednává kapitola druhá, kde autorka věnuje pozornost analýze silných a slabých stránek hotelu, analýze příležitostí a ohrožení na trhu cestovního ruchu, analýze vnějšího prostředí, analýze konk
Parametry
Autor | Alžbeta Kiráľová |
Jazyk | český |
Počet stran | 158 |
Rok vydania | 2006 |
Cena 238 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Marketing hotelových služeb - Alžbeta Kiráľová
Zobrazit historii ceny Marketing hotelových služeb - Alžbeta Kiráľová
Historie nejnižsí ceny Marketing hotelových služeb - Alžbeta Kiráľová. Porovnání obchodů, které prodávají Marketing hotelových služeb - Alžbeta Kiráľová.
Muž bez dechuVývoj českého státu/Česko - obecně zemPrincezny - Samolepková knížka
-Vatikánsky denník III - Karol SidorRychlé večeře (Edice Apetit)
- nSUND ERIK AXL Černá melancholie: SklenProcvičujeme češtinu 4. ročník pracovnKusánský Mikuláš O čem je vědaHudba, smysl a nesmysl - Alfred BrendeFrenchová Tana PodobaAutismus a hraVodácký zpěvník