Management kvality služeb v cestovním ruchu - Ryglová Kateřina, Rašovská Ida
Výrobce: GRADA
EAN: 9788027199235
Výrobní číslo: 9788024750217
Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb.\r
\r
Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje.\r
\r
Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
\r
Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje.\r
\r
Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
Parametry
Autor | Ida Rašovská, Kateřina Ryglová; Ida Rašovská |
Jazyk | český; česky |
NOVINKA | 0 |
Nakladatelství | Nakladatelství; Grada |
Počet stran | 192 |
Rok vydania | 2017 |
Rok vydání | Rok vydání; 2017 |
Typ | Typ |
Vazba | brožovaná |
Vydavatel | GRADA Publishing |
Žánr | Žánr; Odborná |
Cena od 89 Kč - 289 Kč v 5 obchodech
Obchody, které prodávají Management kvality služeb v cestovním ruchu - Ryglová Kateřina, Rašovská Ida
Zobrazit historii ceny Management kvality služeb v cestovním ruchu
- Ryglová Kateřina, Rašovská Ida
Historie nejnižsí ceny Management kvality služeb v cestovním ruchu - Ryglová Kateřina, Rašovská Ida. Porovnání obchodů, které prodávají Management kvality služeb v cestovním ruchu - Ryglová Kateřina, Rašovská Ida.