Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Fiat Uno Turbo 5-st.
Výrobce: CAE
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Fiat Uno Turbo 5-st.
- Kulisa řazení CAE Ultra Shifter. - Krátké a super přesné řazení pomocí původního H. - Spojovací systém zůstává původní. - Dodává vozidlu závodní vzhled. - Optimální ergonomie s ohledem na motorsport: perfektní poloha řadicí páky v blízkosti volantu. Schéma zapojení H je v rozmezí cca 65 x 65mm. - Tento typ používá klasický systém pro zařazení zpátečky. - Nízká hmotnost a vysoká stabilita - frézované a soustružené díly jsou vyrobené z hliníku 7075, podklady jsou řezané pomocí laseru a jsou vyrobené z hliníkového plechu AlMg3 o tloušťce 3mm. - Jednotlivé díly jsou svařovány pomocí technologie TIG. - Snadné řazení rychlostí při zatížení nebo při zatáčení. - Integrovaná středová pružina zajišťuje dokonalou zpětnou vazbu práce s plynem zejména během přeřazení a podřazení. - Pravá / levá zarážka a zarážka zpátečky jsou samostatně nastavitelné. - Balení obsahuje vše potřebné k montáži včetně malých drobností. - Kulisa je určena pro použití s původními lanovody, jejich zakončení musí být upraveny díly, které jsou součástí balení. - Pro upevnění musí být v desce tunelu vyvrtány otvory M6. - Barevné provedení: stříbrné (možno dodat v provedení černý elox za příplatek). Rozměry: - celková výška: ca. 520mm. - celková délka: ca. 230mm. - Rozměry základní desky: ca. 230 x 115mm.
- Kulisa řazení CAE Ultra Shifter. - Krátké a super přesné řazení pomocí původního H. - Spojovací systém zůstává původní. - Dodává vozidlu závodní vzhled. - Optimální ergonomie s ohledem na motorsport: perfektní poloha řadicí páky v blízkosti volantu. Schéma zapojení H je v rozmezí cca 65 x 65mm. - Tento typ používá klasický systém pro zařazení zpátečky. - Nízká hmotnost a vysoká stabilita - frézované a soustružené díly jsou vyrobené z hliníku 7075, podklady jsou řezané pomocí laseru a jsou vyrobené z hliníkového plechu AlMg3 o tloušťce 3mm. - Jednotlivé díly jsou svařovány pomocí technologie TIG. - Snadné řazení rychlostí při zatížení nebo při zatáčení. - Integrovaná středová pružina zajišťuje dokonalou zpětnou vazbu práce s plynem zejména během přeřazení a podřazení. - Pravá / levá zarážka a zarážka zpátečky jsou samostatně nastavitelné. - Balení obsahuje vše potřebné k montáži včetně malých drobností. - Kulisa je určena pro použití s původními lanovody, jejich zakončení musí být upraveny díly, které jsou součástí balení. - Pro upevnění musí být v desce tunelu vyvrtány otvory M6. - Barevné provedení: stříbrné (možno dodat v provedení černý elox za příplatek). Rozměry: - celková výška: ca. 520mm. - celková délka: ca. 230mm. - Rozměry základní desky: ca. 230 x 115mm.
Cena 33 453 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Fiat Uno Turbo 5-st.
Zobrazit historii ceny Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Fiat Uno Turbo 5-st.
Historie nejnižsí ceny Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Fiat Uno Turbo 5-st.. Porovnání obchodů, které prodávají Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Fiat Uno Turbo 5-st..
Zkrácené řazení Japspeed Honda Civic (
Samosvorný diferenciál Quaife Ford Exp
Náboj DT Swiss 350 Hybrid MTB Boost -
Samosvorný diferenciál Quaife Land Rov
Samosvorný diferenciál Quaife Noble M1
Samosvorný diferenciál Wavetrac Porsch
PMC Motorsport Adaptér PMC na diferenc
Zkrácené řazení Ralco RZ Hyundai Coupe
Samosvorný diferenciál Quaife BMW Z3 1
Samosvorný diferenciál Quaife Nissan G
Synchrony pro změnu převodových poměrů
Samosvorný diferenciál lamelový MFacto

















