SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

KOZEL ROMAN, MYNÁŘOVÁ LENKA, SVOBODOVÁ HANA Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

KOZEL ROMAN, MYNÁŘOVÁ LENKA, SVOBODOVÁ HANA Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
0
0 hodnocení

Výrobce: GRADA

EAN: 9788024772998

Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového v Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová od authora Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz

Parametry

AutorRoman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobod
Jazykčeský
NakladatelstvíNakladatelství
Počet stran304
Rok vydania2011
Rok vydáníRok vydání
TypTyp
ŽánrŽánr

Cena 339 Kč v 1 obchodě

Obchody, které prodávají KOZEL ROMAN, MYNÁŘOVÁ LENKA, SVOBODOVÁ HANA Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

  • Historie ceny KOZEL ROMAN, MYNÁŘOVÁ LENKA, SVOBODOVÁ HANA Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Zobrazit historii ceny KOZEL ROMAN, MYNÁŘOVÁ LENKA, SVOBODOVÁ HANA Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Historie nejnižsí ceny KOZEL ROMAN, MYNÁŘOVÁ LENKA, SVOBODOVÁ HANA Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Porovnání obchodů, které prodávají KOZEL ROMAN, MYNÁŘOVÁ LENKA, SVOBODOVÁ HANA Moderní metody a techniky marketingového výzkumu.

  • Související položky