SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Kotler Philip, Keller Kevin Lane,: Marketing Management - diskuze

Kotler Philip, Keller Kevin Lane,: Marketing Management
0
0 hodnocení

Výrobce: GRADA

EAN: 9788024741505

Výrobní číslo: 9788024741505

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.

Parametry

AutorPhilip Kotler, Kevin Lane Keller; Kevin Lane Keller
Jazykčeský;
NakladatelstvíGrada
Počet stran816
Rok vydania2013
Rok vydání2013
Vazbabrožovaná
VydavatelGRADA Publishing
jazykcs
ŽánrŽánr

Cena od 1 655 Kč - 2 061 Kč v 5 obchodech

Dotazy, recenze a diskuze k Kotler Philip, Keller Kevin Lane,: Marketing Management

Přidat dotaz

Přidat rezenci, hodnocení

Přidat dotaz

Přidat rezenci, hodnocení

  • Související položky