Jak z dobré firmy udělat skvělou - diskuze
Výrobce: Kanzelsberger
EAN: 9788024725451
Existují společnosti, které navzdory těžkostem přemění dlouhodobě průměrný či ještě horší výkon na dlouhodobě skvělé výsledky? A pokud ano, jaké jsou univerzální určující vlastnosti, které způsobí, že se společnost změní z dobré ve skvělou? Za použití přísných testů určil Jim Collins a jeho výzkumný tým elitní skupinu společností, kterým se podařilo začít dosahovat skvělých výkonů a tyto skvělé výkony si udržet po dobu minimálně patnácti let. Jak byly skvělé? Po své transformaci vytvářely tyto firmy kumulované výnosy akcií, které překonávaly běžný akciový trh za patnáct let v průměru sedminásobně, což je dvakrát více, než společný výkon největších světových společností, jako např. Coca-Cola, Intel, General Electric a Merck. Výzkumný tým porovnával firmy, které se z dobrých staly skvělými, s pečlivě vybranou skupinou porovnávaných společností, kterým se přeměna z dobrých na skvělé nepodařila. V čem byl rozdíl? Proč se jedné skupině podařilo stát se skvělou, zatímco d ruhá skupina zůstala jenom dobrá? Výzkumný tým analyzoval historii všech osmadvaceti společností ve studii celých pět let. Po prozkoumání ohromného množství dat a tisíců stran rozhovorů objevil Jim Collins a jeho tým rozhodující faktory pro úspěšnou přeměnu dobrého ve skvělé - proč některé společnosti udělají velký skok vpřed a jiné ne. Poznatky zj
Cena od 367 Kč - 411 Kč v 3 obchodech
Dotazy, recenze a diskuze k Jak z dobré firmy udělat skvělou
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Passt schon! 1. Němčina pro SŠ - Učebn
Súľovské vrchy, Javorníky 1:50 000 - n
Yoon Nicola: The Sun is Also a Star
Daniel und das ägyptische Grab
Ohnivý most
- Šnajdr Miroslav
Mark Twain Autobiografie I - Mark Twai
Slnovratka
BRATRŠOVSKÁ ZDENA, HRDLIČKA FRANTIŠEK
Matematika 6 Pracovní sešit 1 s koment
Německo
Mýty Lakotů
Aj Boh miluje čokoládu

























Přidat dotaz