Islamic Branding and Marketing - Creating a Global Islamic Business (Temporal Paul)(Pevná vazba)
Výrobce: Gardners
EAN: 9780470825396
Islamic Branding and Marketing: Creating A Global Islamic Businessprovides a complete guide to building brands in the largest consumer market in the world. The global Muslim market is now approximately 23 percent of the world's population, and is projected to grow by about 35 percent in the next 20 years. If current trends continue, there are expected to be 2.2 billion Muslims in 2030 that will make up 26.4 percent of the world's total projected population of 8.3 billion. As companies currently compete for the markets of China and India, few have realized the global Muslim market Islamic Branding and Marketing - Paul Temporal od authora Paul Temporal a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
Autor | Paul Temporal |
Jazyk | anglický |
Nakladatelství | Nakladatelství |
Počet stran | 324 |
Rok vydania | 2012 |
Rok vydání | Rok vydání |
Typ | Typ |
Cena 1 094 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Islamic Branding and Marketing - Creating a Global Islamic Business (Temporal Paul)(Pevná vazba)
Zobrazit historii ceny Islamic Branding and Marketing - Creating a Global Islamic Business (Temporal Paul)(Pevná vazba)
Historie nejnižsí ceny Islamic Branding and Marketing - Creating a Global Islamic Business (Temporal Paul)(Pevná vazba). Porovnání obchodů, které prodávají Islamic Branding and Marketing - Creating a Global Islamic Business (Temporal Paul)(Pevná vazba).
Kdo jsem? Divoká zvířátkaPočítejte s Klokanem Benjamín - SbírkaÚvod do sociologie hudbyMFP Vystřihovánky - Na farmě - 5300357Trnový císař
- Lawrence MarkSlanské vrchy Veľká Domaša 1 : 50 000Whistle in the Dark - Healeyová EmmaTransparentní společnostJan ReichVlčí kůže
- Ekmanová KerstinMFP Vystřihovánky - Princezna Jolanka Procvičování pravopisu - ČJ pro 4. roč