Integrated Marketing Communication: Creative Strategy from Idea to Implementation (Blakeman Robyn)(Paperback)
EAN: 9781538176337
This comprehensive introduction to the creative processes and strategies for effective IMC covers marketing plans; branding/positioning; creative briefs; and copywriting, design, and other considerations for major media formats. The fourth edition includes new case studies and increased discussion of digital and social media
Cena 1 987 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Integrated Marketing Communication: Creative Strategy from Idea to Implementation (Blakeman Robyn)(Paperback)
Zobrazit historii ceny Integrated Marketing Communication: Creative Strategy from Idea to Implementation (Blakeman Robyn)(Paperback)
Historie nejnižsí ceny Integrated Marketing Communication: Creative Strategy from Idea to Implementation (Blakeman Robyn)(Paperback). Porovnání obchodů, které prodávají Integrated Marketing Communication: Creative Strategy from Idea to Implementation (Blakeman Robyn)(Paperback).
Arabčina konverzáciaVelká pardubická a velká národní liverŠpanielska konverzáciaPředposlední pravdaTisíc myšlienok na každý deňAlmanach českých šlechtických a rytířsZlaté české pohádkyRozjímání nad aramejskou modlitbou PánNórsko-slovenský slovensko-nórsky šikoYankee Candle Classic Malý - NačechranIrsko a krize - Šlosarčík IvoFarma - Samolepková knížka