Ibis Ripley V4S v kitu XT, Drywall Velikost: S - diskuze
Výrobce: Ibis
Čtvrtá verze modelu Ripley stále využívá osvědčeného systému odpružení DW-link, nicméně už na dvou vahadlech, nikoli na excentrickém čepu jako u generace předchozí. Připomíná tak svého staršího brášku Ripmo, ze kterého Ripley vychází. Ripley kombinuje moderní geometrii, tuhý a zároveň lehký karbonový rám (2250g včetně tlumiče) - to vše ve 120mm nejefektivněji využitého zdvihu na trhu.
Dlouhý přední trojúhelník, položený hlavový úhel a krátká zadní stavba Vám dává dostatečný pocit jistoty při objevování nových trailů, zatímco postavený sedlový úhel a krátký offset vidlice dělají z Ripleyho snadně manévrovatelnou raketu v technických výjezdech.
Ripley V4S - Co ve skutečnosti znamená přídomek S? Nejen 2 nová krásná zbarvení, ale i inovovanou zadní stavbu (S jako Swingram), která po vzoru modelu Exie využívá univerzální patku přehazovačky z dílny Sramu (Sram UDH). Řetězová linka se nám posunula dál od středu kola - konkrétně z 52mm na 55mm, což zvýší celkovou tuhost řetězové vzpěry. Díky posunutí řetězové linky můžeme použít převodník s 36ti zuby, respektive 34mi zuby u oválných převodníků. Inovací prošel i ochranný prvek řetězové vzpěry, který eliminuje nepříjemné mlácení řetězu o rám. Vylepšením prošlo i uložení čepů zadní stavby, což prodlouží už tak dlouhý servisní interval, na který jsme u Ibisu zvyklý.
Dlouhý přední trojúhelník, položený hlavový úhel a krátká zadní stavba Vám dává dostatečný pocit jistoty při objevování nových trailů, zatímco postavený sedlový úhel a krátký offset vidlice dělají z Ripleyho snadně manévrovatelnou raketu v technických výjezdech.
Ripley V4S - Co ve skutečnosti znamená přídomek S? Nejen 2 nová krásná zbarvení, ale i inovovanou zadní stavbu (S jako Swingram), která po vzoru modelu Exie využívá univerzální patku přehazovačky z dílny Sramu (Sram UDH). Řetězová linka se nám posunula dál od středu kola - konkrétně z 52mm na 55mm, což zvýší celkovou tuhost řetězové vzpěry. Díky posunutí řetězové linky můžeme použít převodník s 36ti zuby, respektive 34mi zuby u oválných převodníků. Inovací prošel i ochranný prvek řetězové vzpěry, který eliminuje nepříjemné mlácení řetězu o rám. Vylepšením prošlo i uložení čepů zadní stavby, což prodlouží už tak dlouhý servisní interval, na který jsme u Ibisu zvyklý.
Parametry
A/Materiál | Karbon |
A/Materiál rámu | A/Materiál rámu |
A/Průměr kol | 29\" palců |
A/Určeno pro | Pánská/UNI |
A/Velikost rámu | XL |
Velikost | S; M; L; XL |
Cena 189 999 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Ibis Ripley V4S v kitu XT, Drywall Velikost: S
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
kazeta Shimano Deore CS-HG50 10 11-36zKazeta Shimano XT CS-M8000 - 11-46z (1SRAM Cassette XG-1299 12 Speed 10-50tShimano Deore CS-M4100 10-Speed CassetSRAM Cassette PG-1070 10 Speed 11-28tShimano HG400 9 Speed 11-36z Silver CaVittoria Barzo 29" 2.1 RigidKazeta Shimano Alivio CS-HG400 - 11-32Kazeta SHIMANO CS-HG41 - 11-28z (7s)SRAM Cassette PG-1050 10 Speed 11-28tKazeta SHIMANO CS-HG41 - 11-32z (8s)Kazeta Shimano Deore CS-M6100 - 10-51z
Přidat dotaz