Ibis Ripley V4S v kitu SLX, Bad apple Velikost: S
Výrobce: Ibis
Čtvrtá verze modelu Ripley stále využívá osvědčeného systému odpružení DW-link, nicméně už na dvou vahadlech, nikoli na excentrickém čepu jako u generace předchozí. Připomíná tak svého staršího brášku Ripmo, ze kterého Ripley vychází. Ripley kombinuje moderní geometrii, tuhý a zároveň lehký karbonový rám (2250g včetně tlumiče) - to vše ve 120mm nejefektivněji využitého zdvihu na trhu.
Dlouhý přední trojúhelník, položený hlavový úhel a krátká zadní stavba Vám dává dostatečný pocit jistoty při objevování nových trailů, zatímco postavený sedlový úhel a krátký offset vidlice dělají z Ripleyho snadně manévrovatelnou raketu v technických výjezdech.
Ripley V4S - Co ve skutečnosti znamená přídomek S? Nejen 2 nová krásná zbarvení, ale i inovovanou zadní stavbu (S jako Swingram), která po vzoru modelu Exie využívá univerzální patku přehazovačky z dílny Sramu (Sram UDH). Řetězová linka se nám posunula dál od středu kola - konkrétně z 52mm na 55mm, což zvýší celkovou tuhost řetězové vzpěry. Díky posunutí řetězové linky můžeme použít převodník s 36ti zuby, respektive 34mi zuby u oválných převodníků. Inovací prošel i ochranný prvek řetězové vzpěry, který eliminuje nepříjemné mlácení řetězu o rám. Vylepšením prošlo i uložení čepů zadní stavby, což prodlouží už tak dlouhý servisní interval, na který jsme u Ibisu zvyklý.
Dlouhý přední trojúhelník, položený hlavový úhel a krátká zadní stavba Vám dává dostatečný pocit jistoty při objevování nových trailů, zatímco postavený sedlový úhel a krátký offset vidlice dělají z Ripleyho snadně manévrovatelnou raketu v technických výjezdech.
Ripley V4S - Co ve skutečnosti znamená přídomek S? Nejen 2 nová krásná zbarvení, ale i inovovanou zadní stavbu (S jako Swingram), která po vzoru modelu Exie využívá univerzální patku přehazovačky z dílny Sramu (Sram UDH). Řetězová linka se nám posunula dál od středu kola - konkrétně z 52mm na 55mm, což zvýší celkovou tuhost řetězové vzpěry. Díky posunutí řetězové linky můžeme použít převodník s 36ti zuby, respektive 34mi zuby u oválných převodníků. Inovací prošel i ochranný prvek řetězové vzpěry, který eliminuje nepříjemné mlácení řetězu o rám. Vylepšením prošlo i uložení čepů zadní stavby, což prodlouží už tak dlouhý servisní interval, na který jsme u Ibisu zvyklý.
Parametry
A/Materiál | Karbon |
A/Materiál rámu | A/Materiál rámu |
A/Průměr kol | 29\" palců |
A/Určeno pro | Pánská/UNI |
A/Velikost rámu | XL |
Velikost | S; M; L; XL |
Cena 169 999 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Ibis Ripley V4S v kitu SLX, Bad apple Velikost: S
Ibis Ripley V4S v kitu SLX, Bad apple Velikost: S
Do obchoduPepebike+ zobraz další varianty
169 999 Kčdoba dodání neznámá
Zobrazit historii ceny Ibis Ripley V4S v kitu SLX, Bad apple Velikost: S
Historie nejnižsí ceny Ibis Ripley V4S v kitu SLX, Bad apple Velikost: S. Porovnání obchodů, které prodávají Ibis Ripley V4S v kitu SLX, Bad apple Velikost: S.
kazeta Shimano Ultegra CS-R8000 11 14-Kazeta Shimano Alivio CS-HG400 - 11-34Kazeta Shimano Ultegra CS-6700 10 11-2Kazeta Shimano XT CS-M8000 - 11-46z (1Shimano kazeta CS-6700 10 stupňů 11-28Shimano Deore CS-M4100 10-Speed CassetShimano Deore CS-M5100 11-Speed CassetShimano Dura-Ace CS-R9100 11-Speed CasVittoria Barzo 24x1.9 rigidVittoria Gato II 27.5x2.2 TNT anth/blkKazeta Shimano CS-R8000 Ultegra - 11-2SRAM Cassette XG-899 8 Speed 11-48t