Ibis Ripley V4S v kitu NGX, Drywall Velikost: S
Výrobce: Ibis
Čtvrtá verze modelu Ripley stále využívá osvědčeného systému odpružení DW-link, nicméně už na dvou vahadlech, nikoli na excentrickém čepu jako u generace předchozí. Připomíná tak svého staršího brášku Ripmo, ze kterého Ripley vychází. Ripley kombinuje moderní geometrii, tuhý a zároveň lehký karbonový rám (2250g včetně tlumiče) - to vše ve 120mm nejefektivněji využitého zdvihu na trhu.
Dlouhý přední trojúhelník, položený hlavový úhel a krátká zadní stavba Vám dává dostatečný pocit jistoty při objevování nových trailů, zatímco postavený sedlový úhel a krátký offset vidlice dělají z Ripleyho snadně manévrovatelnou raketu v technických výjezdech.
Ripley V4S - Co ve skutečnosti znamená přídomek S? Nejen 2 nová krásná zbarvení, ale i inovovanou zadní stavbu (S jako Swingram), která po vzoru modelu Exie využívá univerzální patku přehazovačky z dílny Sramu (Sram UDH). Řetězová linka se nám posunula dál od středu kola - konkrétně z 52mm na 55mm, což zvýší celkovou tuhost řetězové vzpěry. Díky posunutí řetězové linky můžeme použít převodník s 36ti zuby, respektive 34mi zuby u oválných převodníků. Inovací prošel i ochranný prvek řetězové vzpěry, který eliminuje nepříjemné mlácení řetězu o rám. Vylepšením prošlo i uložení čepů zadní stavby, což prodlouží už tak dlouhý servisní interval, na který jsme u Ibisu zvyklý.
Dlouhý přední trojúhelník, položený hlavový úhel a krátká zadní stavba Vám dává dostatečný pocit jistoty při objevování nových trailů, zatímco postavený sedlový úhel a krátký offset vidlice dělají z Ripleyho snadně manévrovatelnou raketu v technických výjezdech.
Ripley V4S - Co ve skutečnosti znamená přídomek S? Nejen 2 nová krásná zbarvení, ale i inovovanou zadní stavbu (S jako Swingram), která po vzoru modelu Exie využívá univerzální patku přehazovačky z dílny Sramu (Sram UDH). Řetězová linka se nám posunula dál od středu kola - konkrétně z 52mm na 55mm, což zvýší celkovou tuhost řetězové vzpěry. Díky posunutí řetězové linky můžeme použít převodník s 36ti zuby, respektive 34mi zuby u oválných převodníků. Inovací prošel i ochranný prvek řetězové vzpěry, který eliminuje nepříjemné mlácení řetězu o rám. Vylepšením prošlo i uložení čepů zadní stavby, což prodlouží už tak dlouhý servisní interval, na který jsme u Ibisu zvyklý.
Parametry
A/Materiál | Karbon |
A/Materiál rámu | A/Materiál rámu |
A/Průměr kol | 29\" palců |
A/Určeno pro | Pánská/UNI |
A/Velikost rámu | XL |
Velikost | S; M; L; XL |
Cena 149 999 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Ibis Ripley V4S v kitu NGX, Drywall Velikost: S
Ibis Ripley V4S v kitu GX, Drywall Velikost: S
Do obchoduPepebike+ zobraz další varianty
149 999 Kčdoba dodání neznámá
Zobrazit historii ceny Ibis Ripley V4S v kitu NGX, Drywall Velikost: S
Historie nejnižsí ceny Ibis Ripley V4S v kitu NGX, Drywall Velikost: S. Porovnání obchodů, které prodávají Ibis Ripley V4S v kitu NGX, Drywall Velikost: S.
Shimano Dura-Ace CS-R9100 11-Speed CasShimano Deore CS-M4100 10-Speed CassetKazeta Shimano Alivio CS-HG400 - 11-34Kazeta Shimano CS-HG500 - 11-34z (10s)SRAM Cassette PG-1070 10 Speed 11-28tKazeta Shimano Ultegra CS-6700 10 11-2Osa MAX1 Fe 118/68mm BSA čtyřhranSRAM Cassette XG-1299 12 Speed 10-50tSRAM Cassette XG-1295 Eagle 10-52t BlaSRAM Cassette XG-1299 Eagle 10-52t RaiShimano HG200 7 Speed 12-28z Brown CasSRAM Cassette PG-1050 10 Speed 11-28t