Hodnota a e-business - Alena Klapalová - e-kniha - diskuze
Výrobce: Masarykova univerzita
eBook: Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business.
Cena 169 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Hodnota a e-business - Alena Klapalová - e-kniha
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
BěguniInto The WildThe Hobbit - John Ronald Reuel TolkienGURDŽIJEV GEORGIJ IVANOVIČ Pohledy ze Project Fourth Edition 1 WorkbookSushiPanoráma biologické a sociokulturní anMatematika 7 Geometrie Pracovní sešit 150 let železniční trati Praha-SmíchovDobývání domova - Osvobozování Moravy Kores Lepicí Tyčinka Transparentní 21 Inženýrství - Kniha Aktivit
Přidat dotaz