Hodnota a e-business - Alena Klapalová - e-kniha
Výrobce: Masarykova univerzita
eBook: Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business.
Cena 169 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Hodnota a e-business - Alena Klapalová - e-kniha
Zobrazit historii ceny Hodnota a e-business - Alena Klapalová - e-kniha
Historie nejnižsí ceny Hodnota a e-business - Alena Klapalová - e-kniha. Porovnání obchodů, které prodávají Hodnota a e-business - Alena Klapalová - e-kniha.
Velké dějiny zemí Koruny české XV./b
SCHNEIDER LIANE Conni v kadeřnictví
Zápisník s tvrdou vazbou Paperblanks O
Spinderella
- Donaldson Julia
The Odyssey
Bibiana píská na prsty
- Binar I
Donžon - Dračí hřbitov
- Sfar Jo
Zaklínač IV. - Čas opovržení
- S
Karl Hermann Frank (1898-1946)
Stránky z díla
Sicílie
Tarot - Základy a výklady (kniha + kar

























