Fundamentals of Marketing (Baines Paul (Professor of Political Marketing and Associate Dean (Business & Civic Engagement) Professor of Political Marketing and Associate Dean (Business & Civic Engagement) University of Leicester School of Business) - diskuze
Výrobce: Oxford University Press
EAN: 9780198829256
How did the start-up dating app, CLikD, quickly rise to become an award-winning competitor to Tinder and Bumble? How should organizations incorporate social media into their communication campaigns? What can you learn from these practices and how could it help you in your future career? Combining the most essential theories and offering a global range of cases and practitioner insights, Fundamentals of Marketing is the most relevant, concise guide to marketing. Based on the bestselling Marketing by Baines, Fill, Rosengren and Antonetti, this text will take you on a journey from the traditio Fundamentals of Marketing - Paul Baines, Sophie Whitehouse, Sara Rosengren, Paolo Antonetti od authora Paul Baines, Sophie Whitehouse, Sara Rosengren, Paolo Antonetti a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
Autor | Paul Baines, Sophie Whitehouse, Sara Ros |
Jazyk | anglický |
Nakladatelství | Nakladatelství |
Počet stran | 408 |
Rok vydania | 2021 |
Rok vydání | Rok vydání |
Žánr | Žánr |
Cena od 1 473 Kč - 1 530 Kč v 2 obchodech
Dotazy, recenze a diskuze k Fundamentals of Marketing (Baines Paul (Professor of Political Marketing and Associate Dean (Business & Civic Engagement) Professor of Political Marketing and Associate Dean (Business & Civic Engagement) University of Leicester School of Business)
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Procvičování pravopisu - ČJ pro 4. ročMake Me (Jack Reacher 20) - Child LeeBible Slovo na cestuVelká pardubická a velká národní liverTvořivá hra - Beránková EvaDějepis 7 pro základní školy StředověksedaPočátky řeckého myšlení - Vernant JeanDítě BožíPod hvězdamiStretnúť šťastieBušek Ivan: Sbírka úloh z matematiky p
Přidat dotaz