Foret Miroslav Marketingový průzkum
Výrobce: COMPUTER PRESS
EAN: 9788025121832
Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled. Zapomeňte ale na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Autor této knihy vás provede jednotlivými kroky, kterým je při poznávání zákazníků třeba věnovat pozornost. Mimo jiné vám poradí: * jak definovat marketingový problém a výzkumný cíl * kdy využít techniku dotazování, pozorování a kdy experiment, a jak t Marketingový průzkum - Miroslav Foret od authora Miroslav Foret a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
Autor | Miroslav Foret |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Nakladatelství |
Počet stran | 124 |
Rok vydania | 2009 |
Rok vydání | Rok vydání |
Žánr | Žánr |
Cena 247 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Foret Miroslav Marketingový průzkum
Zobrazit historii ceny Foret Miroslav Marketingový průzkum
Historie nejnižsí ceny Foret Miroslav Marketingový průzkum. Porovnání obchodů, které prodávají Foret Miroslav Marketingový průzkum.
Dym z ríše tieňovLidové vánoční ozdobyUlysses - Sophie Joyce, James JoyceSrovnání aktuálního členění v češtině Miler Zdeněk: Krtek a paraplíčko - omaZvedavé rozprávky - Dana HlavatáGrónské mýty a pověstiPermakulturní design - AranyaMýty LakotůFyzikaSúčasný slovník cudzích slov pre školyŠaría pre nemoslimov - Warner Bill