Faktory ovlivňující CSR reportování - Klára Kašparová
Výrobce: muni PRESS
EAN: 9788021080461
CSR reportování představuje v současné době jednu z nejvíce rostoucích oblastí společenské odpovědnosti podniku. Lze ho charakterizovat jako proces komunikování sociálních a environmentálních dopadů způsobených aktivitami podniku vybraným typům stakeholderů. Motivaci managerů podniků k jeho využití je možné vysvětlit pomocí několika teorií. V knize jsou blíže představeny tři nejčastěji uváděné – legitimacy, positive accounting a stakeholderská teorie. Na jejich základě byla zahraničními výzkumy identifikována celá řada faktorů ovlivňujících CSR reportování. Zjištění jejich působení na CSR repo Faktory ovlivňující CSR reportování - Klára Kašparová od authora Klára Kašparová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
Autor | Klára Kašparová |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Nakladatelství |
Počet stran | 135 |
Rok vydania | 2015 |
Rok vydání | Rok vydání |
Žánr | Žánr |
Cena 212 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Faktory ovlivňující CSR reportování - Klára Kašparová
Zobrazit historii ceny Faktory ovlivňující CSR reportování - Klára Kašparová
Historie nejnižsí ceny Faktory ovlivňující CSR reportování - Klára Kašparová. Porovnání obchodů, které prodávají Faktory ovlivňující CSR reportování - Klára Kašparová.