Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová, kolektiv a - e-kniha - diskuze
Výrobce: GRADA
eBook: Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je.
Cena 421 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová, kolektiv a - e-kniha
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
New Horizons 3 Workbook
Spoutané divadlo
BRATRŠOVSKÁ ZDENA, HRDLIČKA FRANTIŠEK
Duše stromů - Pohnerová Marta, Zerzán
PRAHA centrum 1:15 000 - neuveden
Proměna vnímání a zkušenost pravdy - M
The Buried Giant
Wohlleben Peter: Slyšíš, jak mluví str
Všechna malá zvířátka
Vrač
The Odyssey
Oma Fix und das gelbe Band

























Přidat dotaz