Eating the Big Fish - How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders (Morgan Adam)(Pevná vazba) - diskuze
EAN: 9780470238271
EATING THE BIG FISH: How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders, Second Edition, Revised and Expanded The second edition of the international bestseller, now revised and updated for 2009, just in time for the business challenges ahead. It contains over 25 new interviews and case histories, two completely new chapters, introduces a new typology of 12 different kinds of Challengers, has extensive updates of the main chapters, a range of new exercises, supplies weblinks to view interviews online and offers supplementary downloadable
Cena 679 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Eating the Big Fish - How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders (Morgan Adam)(Pevná vazba)
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Plátěná taška - Think of me - neuvedenOmalovánky se samolepkami Sofie PrvníVýzvy a úkoly Zábavné hryProject Fourth Edition 1 WorkbookKouzelné malování 2ks v sáčkuAnnaAltinbesik
- Janoušek EvženTrestní řízení z pohledu obhajoby - VaČtyřlístek pro štěstíBíláKuby Clemens Léčení - Zázrak v násPraktická urologie v kazuistikách
Přidat dotaz