Eating the Big Fish - How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders (Morgan Adam)(Pevná vazba) - diskuze
Výrobce: John Wiley & Sons Inc
EAN: 9780470238271
Výrobní číslo: 9780470238271
EATING THE BIG FISH: How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders, Second Edition, Revised and Expanded The second edition of the international bestseller, now revised and updated for 2009, just in time for the business challenges ahead. It contains over 25 new interviews and case histories, two completely new chapters, introduces a new typology of 12 different kinds of Challengers, has extensive updates of the main chapters, a range of new exercises, supplies weblinks to view interviews online and offers supplementary downloadable
Cena 924 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Eating the Big Fish - How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders (Morgan Adam)(Pevná vazba)
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Omalovánka Krtek a kalhotky + samolepk
Od revolúcie 1848 - 1849 k dualistické
Otíková čítanka
Ada aneb Žár
- Nabokov Vladimir
Roční období
Prekliate zlato Titanicu
Cesta do středu země / Journey to the
MFP Paper s.r.o. Omalovánky MFP Koníčc
Bürkle Silvia: Skryté Záněty
Vilma běží o život - Pažoutová Naďa
Devět bran, Talmud - Langer Jiří
Obżúbené babičkine zákusky

























Přidat dotaz