Diference ve spotřebním chování mužů a žen - Václav Stříteský - e-kniha - diskuze
Výrobce: VeRBuM
EAN: 9788087500651
Výrobní číslo: 9788087500651
eBook: Odborná monografie se zabývá významem pohlaví jako tradičního kritéria segmentace spotřebních trhů. Vychází z předpokladu, že mužské a ženské role nejsou neměnné a dochází k jejich pozvolným změnám. Tyto změny mohou mít závažné dopady na marketingovou orientaci firem. Monografie se zabývá diferencemi mužů a žen pokud jde o spotřebu produktů vybraných kategorií, využívání volného a mimopracovního času, mediální chování a další polohy s marketingovým významem včetně zachycení dynamiky vývoje. Významnou část tvoří pohled na odlišností chování mužů a žen v internetovém prostředí, a to jak z hlediska preference sledovaných témat, tak kupního chování a postojů k nákupům na internetu. Hlavním cílem této odborné monografie je identifikovat oblasti s vyšší mírou sblížení ženských a mužských (spotřebních) rolí a současně postihnout, v jakých rovinách se naopak projevy mužů a žen stále výrazněji liší. Dílčím cílem je rámcová segmentace českých spotřebitelů podle vnímání mužských a ženský rolí a postojů k jejich rozdělení ve společnosti, včetně názoru na jejich zobrazování v reklamě. Monografie se opírá o čtyři roviny výzkumu. Data minig agenturních dat MML-TGI společnosti Median, analýzu dat projektu Netmonitor poskytnutých Sdružením pro internetový rozvoj a dvě dotazníková šetření na výběrových souborech 1 054 a 802 res
Cena 69 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Diference ve spotřebním chování mužů a žen - Václav Stříteský - e-kniha
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Procvičovací sešit z matematiky pro 2.
New Headway Elementary Third Edition W
Od edukace k sociální inkluzi osob se
Indiánské báje a mýty
Mé tajemství. O tajném střetu mých myš
Bible Slovo na cestu
The Imaginary World of ...
Dvě tváře
- Fárová Anna
The End of the World Running Club
YES! Anglická gramatika
Nepropadejte panice - Gaiman Neil
The Count Of Monte Cristo

























Přidat dotaz