Cultural Industries (Hesmondhalgh David)(Paperback / softback) - diskuze
Výrobce: Sage Publications
EAN: 9781526424105
Výrobní číslo: 9781526424105
An undisputed classic, the Fourth Edition of this bestselling media studies text offers an unparalleled analysis of the cultural industries. Bringing together a huge range of research, theory and key concepts, David Hesmondhalgh provides an accessible yet critical exploration of cultural production and consumption in the global media landscape. This new edition: Analyses the influence of IT and tech companies like Google, Apple, Amazon and Facebook on the cultural industries. Discusses the impact of digital technologies on industries such as music, TV, newspapers, books and digital games. Explores the effects of digitalisation on culture, discussing critical issues like participation, power, commercialism, surveillance, and labour. Examines the changing conceptions of audiences, and the increasing influence of market research, audience tracking and advertising. As one of the most read, most studied and most cited books in the field, this Fourth Edition is an essential resource for students and researchers of media and communication studies, the cultural and creative industries, cultural studies and the sociology of the media.
Parametry
| Autor | David Hesmondhalgh |
| Jazyk | anglický |
| Počet stran | 568 |
| Rok vydania | 2018 |
Cena od 1 378 Kč - 1 650 Kč v 2 obchodech
Dotazy, recenze a diskuze k Cultural Industries (Hesmondhalgh David)(Paperback / softback)
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
New Horizons 3 Student's Book
Mysli si, čo chceš
Minulosť jednej ilúzie
Procvičujeme češtinu 4. ročník pracovn
SUZUKI ŠUNRJU Zenová mysl, mysl začáte
Moje první zvířátka - Leporelo
Správná pětka 9. dobrodružství Na vand
Oblékací panenky Ledové království
Shallow Graves
Popelka
Vonná svíčka Yankee Candle Půlnoční Ja
Rozjímání nad aramejskou modlitbou Pán

























Přidat dotaz