Bez loga - diskuze
Výrobce: Argo,Dokořán
EAN: 9788072036714
Výrobní číslo: 9788072036714
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka - až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.
Cena 427 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Bez loga
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Mccarthy Michael: English Vocabulary I
Las Palmas BIO 70 g
Vystřihovací číslice a znaménka pro 1.
Maxim Velčovský - Vše za 39 - Velčovsk
Winx Club fashion - Stíratelná tabulka
Centrálny nervový systém
Počítanie Rozkladacia knižka pre najme
Odvrácená tvář lásky - Colleen Hoovero
Člověk a jeho svět pro 5.ročník ZŠ
Od revolúcie 1848 - 1849 k dualistické
Cesty za poznaním a objavmi
Praha rudolfínská - Fučíková Eliška

























Přidat dotaz