Bačuvčík Radim, Harantová Lenka,: Sociální marketing - diskuze
Výrobce: VeRBuM
EAN: 9788087500804
Výrobní číslo: 9788087500804
Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě.
Parametry
Autor | Radim Bačuvčík, Lenka Harantová; Lenka Harantová; Radim Bačuvčík; Lenka Harantová |
ISBN | 978-80-87500-80-4 |
Jazyk | český; česky; Česky |
Nakladatelství | Nakladatelství; VERBUM Publishing |
Počet stran | 256 |
Rok vydania | 2016 |
Rok vydání | Rok vydání; 2016 |
Typ | Typ |
Vazba | brožovaná |
Žánr | Žánr; Odborná |
Cena od 218 Kč - 269 Kč v 5 obchodech
Dotazy, recenze a diskuze k Bačuvčík Radim, Harantová Lenka,: Sociální marketing
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Ostrov čajeStalin : Waiting for Hitler, 1929-1941Mary Poppinsová - audiokniha na CDHutchinson, T.; Hardy-Gould, J.; TrnovEncyklopedie moderního bylinářství A-CEleven MinutesThink Level 5 Workbook with Online PraGranny Fixit and the BallHravá chemie 8Akim Omalovánky A5 - Krtek a školaVatikánsky denník III - Karol SidorOranžová kniha
Přidat dotaz