SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Bačuvčík Radim, Harantová Lenka,: Sociální marketing - diskuze

Bačuvčík Radim, Harantová Lenka,: Sociální marketing
0
0 hodnocení

Výrobce: VeRBuM

EAN: 9788087500804

Výrobní číslo: 9788087500804

Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě.

Parametry

AutorRadim Bačuvčík, Lenka Harantová; Lenka Harantová; Radim Bačuvčík; Lenka Harantová
ISBN978-80-87500-80-4
Jazykčeský; česky; Česky
NakladatelstvíNakladatelství; VERBUM Publishing
Počet stran256
Rok vydania2016
Rok vydáníRok vydání; 2016
TypTyp
Vazbabrožovaná
ŽánrŽánr; Odborná

Cena od 218 Kč - 269 Kč v 5 obchodech

Dotazy, recenze a diskuze k Bačuvčík Radim, Harantová Lenka,: Sociální marketing

Přidat dotaz

Přidat rezenci, hodnocení

Přidat dotaz

Přidat rezenci, hodnocení

  • Související položky