Advertising Account Planning - Planning and Managing an IMC Campaign (Kelley Larry D.)(Paperback) - diskuze
Výrobce: Taylor & Francis Ltd
EAN: 9780765640369
Výrobní číslo: 9780765640369
Concise yet comprehensive, this practical guide covers the critical role of the account planner in advertising. The new edition of Advertising Account Planning features several new topics as well as deeper content in existing areas based on feedback from students, instructors and
Cena 2 310 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Advertising Account Planning - Planning and Managing an IMC Campaign (Kelley Larry D.)(Paperback)
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Michalovice - Rostislav Vojkovský
Jací můžeme být
Seven Stones to Stand or Fall : A Coll
Stretnúť šťastie
Španielska konverzácia
Angličtina Magnetická obrázková učebni
Stručný přehled anglické gramatiky (ne
Historie pravdivá Jana Augusty a Jakub
The Imaginary World of ...
Neuvěřitelné historky ze světa zvířat
Procvičovací sešit z matematiky pro 2.
Uris Leon Exodus

























Přidat dotaz