Advertising Account Planning - Planning and Managing an IMC Campaign (Kelley Larry D.)(Paperback)
Výrobce: Taylor & Francis Ltd
EAN: 9780765640369
Výrobní číslo: 9780765640369
Concise yet comprehensive, this practical guide covers the critical role of the account planner in advertising. The new edition of Advertising Account Planning features several new topics as well as deeper content in existing areas based on feedback from students, instructors and
Cena 2 310 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Advertising Account Planning - Planning and Managing an IMC Campaign (Kelley Larry D.)(Paperback)
Zobrazit historii ceny Advertising Account Planning - Planning and Managing an IMC Campaign (Kelley Larry D.)(Paperback)
Historie nejnižsí ceny Advertising Account Planning - Planning and Managing an IMC Campaign (Kelley Larry D.)(Paperback). Porovnání obchodů, které prodávají Advertising Account Planning - Planning and Managing an IMC Campaign (Kelley Larry D.)(Paperback).
Lehkost bytí aneb Bytí jako světlo
Kid's Box Level 3 Activity Book with O
Pomalý valčík korytnačiek
The Slovak cookery
Renoir
Henri et la compétition sportive
Pospíšil J., Závodná Lucie S.: Mediáln
Srovnání aktuálního členění v češtině
Itálie
Byl jsem knězem
TED Talks : The official TED guide to
Krkonoše 1:100 000

























