Zipp 303 XPLR S přední vypletené kolo 12x100 mm - diskuze
Výrobce: Zipp
EAN: 710845901478
"Zipp 303 XPLR S je významným vylepšením pro jezdce na štěrkových cestách, aniž by zasáhl do rozpočtu.
Tato sada kol přebírá klíčové inovace z našich prémiových širokých gravel kol a je dostupná a dostatečně robustní pro náročné štěrkové jezdce. Díky mega-širokému ráfku, který se hladce integruje s homologovanými závodními gravel plášti, je tato sada kol nejrychlejší na trhu!
Na štěrku odpor a vibrace z nerovného povrchu zpomalují jezdce. Aby tomu Zipp předešel, aplikoval Total System Efficiency specificky na výzvy štěrkových cest. Široký profil ráfků zvyšuje objem vzduchu, což umožňuje nižší tlaky v pneumatikách bez rizika podkluzování. To znamená, že minimalizujete povrchové vibrace, zatímco si udržíte přilnavost při zatáčení a trakci při stoupání. Profil ráfku také vytváří hladký přechod s gravel plášti pro bezkonkurenční aerodynamickou účinnost na štěrku.
A i když je ráfek 303 XPLR S extra široký, je lehký, aby vás udržel rychlého a svěžího i při dlouhých, naplňujících dnech v sedle.
Zipp 303 XPLR S je kompatibilní pouze s homologovanými pneumatikami.
Ultraširoký vnitřní profil pro snížený valivý odpor a možnost jízdy s tlaky pod 30 psi (2,1 bar). Náboje jsou použity v předním typ Zipp 76 a v zadním Zipp 176 s CenterLock rozhraním pro brzdové kotouče. Maximální tlak v pláš
Tato sada kol přebírá klíčové inovace z našich prémiových širokých gravel kol a je dostupná a dostatečně robustní pro náročné štěrkové jezdce. Díky mega-širokému ráfku, který se hladce integruje s homologovanými závodními gravel plášti, je tato sada kol nejrychlejší na trhu!
Na štěrku odpor a vibrace z nerovného povrchu zpomalují jezdce. Aby tomu Zipp předešel, aplikoval Total System Efficiency specificky na výzvy štěrkových cest. Široký profil ráfků zvyšuje objem vzduchu, což umožňuje nižší tlaky v pneumatikách bez rizika podkluzování. To znamená, že minimalizujete povrchové vibrace, zatímco si udržíte přilnavost při zatáčení a trakci při stoupání. Profil ráfku také vytváří hladký přechod s gravel plášti pro bezkonkurenční aerodynamickou účinnost na štěrku.
A i když je ráfek 303 XPLR S extra široký, je lehký, aby vás udržel rychlého a svěžího i při dlouhých, naplňujících dnech v sedle.
Zipp 303 XPLR S je kompatibilní pouze s homologovanými pneumatikami.
Ultraširoký vnitřní profil pro snížený valivý odpor a možnost jízdy s tlaky pod 30 psi (2,1 bar). Náboje jsou použity v předním typ Zipp 76 a v zadním Zipp 176 s CenterLock rozhraním pro brzdové kotouče. Maximální tlak v pláš
Parametry
| Barva (náboj) | Black |
| Barva (polep) | Standard |
| Brzdová kompatibilita | Disc (Center Lock) |
| Dlouhý popis | Zapletené kolo 303 XPLR S Carbon Tubeles |
| Druh drátů | CX-Sprint |
| Druh obutí | Tubeless tires only |
| Kategorie | SILNIČNÍ |
| Kolekce | Aktuální kolekce |
| Konstrukce ráfku | Carbon – Hookless |
| Ložiska | Cartridge - Stainless Steel |
| Materiál osy | Aluminum front & rear |
| Maximální doporučená hmotnost jezdce | 286lbs/130kg |
| Niple | Brass |
| Náboj | 76D |
| Orientace | Front |
| Platforma | 303 XPLR |
| Povrchová úprava ráfku | UD fiber, adhesive decals |
| Počet drátů | 24 |
| Profil ráfku | Symmetrical |
| Textura povrchu ráfku | Smooth |
| Typ osy | TA 12x100 |
| Velikost | 700C |
| Vnitřní šíře ráfku | 32mm |
| Výplet | 2 Cross |
| Výrobce | SRAM ZIPP |
| Výška ráfku | 54mm |
Cena 11 490 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Zipp 303 XPLR S přední vypletené kolo 12x100 mm
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Zelioni Náboj zadního kola ZELIONI, Ve
REMERX Ráfek WER 523, 584x23, 28d, čer
Wtb ráfek Htz I30 27.5" Tcs 32 Děr Čer
Ráfek RODI WEB DISC 622x19 32d. - čern
Force Kolo přední BASIC DISC 559x19 HB
Nexelo Přední 26" Disc kolo napletené
Ráfek RODI Blackrock 622x23 32d. - čer
Ráfek DT Swiss E512 27,5 32d - černá
Zipp 303 Firecrest TL DBCL 12x142 mm S
REMERX Ráfek E-ROCKY 584x25 28děr, čer
Wtb Ráfek Kom Light I21 29" Tcs 32 Děr
Zipp 303 Firecrest TL DBCL 12X100 mm S



















Přidat dotaz