SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Vytváření spotřebitelské hodnoty - diskuze

Vytváření spotřebitelské hodnoty
0
0 hodnocení

Výrobce: Wolters Kluwer ČR, a.s.

EAN: 9788073575700

Publikace přináší originální přístup k managementu hodnotových inovací a vytváření spotřebitelské hodnoty. Je určená manažerům, specialistům z oblasti řízení kvality, řízení výroby, marketingu a studentům vysokých a vyšších odborných škol. Tematicky je publikace rozdělena do čtyř základních oblastí: management lidského potenciálu, vytváření superprioritního produktu, produkční systém a regulace kvality. V knize jsou představeny původní metody, např. metoda predikce zásob dokončené výroby, využití informačního šumu k získání nové znalosti, odhalení nepodstatných faktorů u vyvíjeného produktu, předpověď tržeb z prodeje nového produktu bez znalosti minulého obdobé, měření hodnoty informace aj.

Cena 240 Kč v 1 obchodě

Dotazy, recenze a diskuze k Vytváření spotřebitelské hodnoty

Přidat dotaz

Přidat rezenci, hodnocení

Přidat dotaz

Přidat rezenci, hodnocení

  • Související položky