Velká kniha o prodeji - diskuze
Výrobce: GRADA Publishing, a.s.
EAN: 9788024740959
Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody a budovat vztahy. Co je to vlastně NOVÝ HARDSELLING? Je to moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojující dva klíčové aspekty – důslednou a cílevědomou snahu o uzavření zakázky a řízení vztahů se zákazníky nutné k vybudování dlouhodobého a funkčního obchodního partnerství. Jeho podstatou je osm etap úspěšného prodeje: od počátečního telefonického kontaktu přes první rozhovor, prezentaci nabídky a uzavření zakázky až po poprodejní služby. Stěžejním prvkem tohoto nového prodejního konceptu je NOVÝ HARDSELLER. Na stránkách této knihy poznáte tajemství jeho úspěchů a zjistíte jak: • se sami naprogramovat k úspěchům při prodávání, • se dostat k zákazníkům na nejvyšších úrovních managementu, • aktivně vést prodejní rozhovor a přesvědčit klienty neodolatelnými argumenty, • porozumět spektru komunikačních nuancí a využít tyto vědomosti k užitku svému i klientovu, • cíleně řídit klientovy akce i reakce a dovést jej tak k úspěšnému uzavření zakázky, • z nově přesvědčených klientů udělat dlouhodobě nadšené a věrné zákazníky! V knize získáte mnoho konkrétních praktických rad a tipů například pro telefonické rozhovory, pro vyje
Cena 416 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Velká kniha o prodeji
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Trendológia
Esoterní úvahy o karmických souvislost
Důvěra a demokracie - Přehled sociolog
Býk
Auta - Kdo nelepí, není in!
- Di
PRAHA centrum 1:15 000 - neuveden
Perfect
Trojanová Irena: Hodnocení Učitelů
Omalovánky s vodovými barvami a štětce
Deníky II.(1940-1949)
Anna Fárová a Fotografie / Photography
Amerikanah - Ngozi Adichie Chimamanda

























Přidat dotaz