Úvod do teorie masové komunikace
Výrobce: PORTÁL, s.r.o.
EAN: 9788073675745
Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou masová média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace je jednou z nejoblíbenějších učebnic probírajících všechny hlavní oblasti teorie a fungování masových médií.
Cena 626 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Úvod do teorie masové komunikace
Zobrazit historii ceny Úvod do teorie masové komunikace
Historie nejnižsí ceny Úvod do teorie masové komunikace. Porovnání obchodů, které prodávají Úvod do teorie masové komunikace.






