SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Strategie sociálních médií - Julie Atherton - diskuze

Strategie sociálních médií - Julie Atherton
0
0 hodnocení

Výrobce: Lingea

EAN: 9788075087157

Výrobní číslo: 9788075087157

Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály. Všichni zájemci v knize najdou konkrétní rady pro realizování vlastní úspěšné strategie.

Sociální média jsou dnes nedílnou součástí života, a proto by měla mít své místo v každé obchodní strategii. K dosažení obchodního úspěchu většinou stačí zaměřit se na tři klíčové oblasti: publikum, přítomnost vaší značky a kampaně. Pokud se s nimi vaše firemní strategie dobře vypořádá, budete s velkou pravděpodobností v marketingu v sociálních médiích úspěšní i vy.

Mnoho firem stále ještě nedokáže určit, do jakých sociálních médií a kanálů investovat a jak je integrovat do svých marketingových aktivit. Tato kniha poskytuje praktický návod na funkční digitální marketingovou kampaň. Popisuje proces jejího plánování, přípravy, realizace i měření jejího přínosu.

Důraz je kladen především na tyto oblasti:

identifikace a zacílení na příslušný segment publika,

oboustranné zapojení komunity,

řízení pověsti firmy,

přítomnost na těch správných kanálech,

využití influencerů k podnícení akt

Parametry

AutorJulie Atherton; Martin Bednarski
Jazykčeský; anglicky
NakladatelstvíLingea
Počet stran272
PřekladPřeklad
Rok vydania2022
Rok vydání2022
Vazbabrožovaná
jazykcs
ŽánrŽánr

Cena od 409 Kč - 531 Kč v 6 obchodech

Dotazy, recenze a diskuze k Strategie sociálních médií - Julie Atherton

Přidat dotaz

Přidat rezenci, hodnocení

Přidat dotaz

Přidat rezenci, hodnocení

  • Související položky