Strategie sociálních médií - Julie Atherton - diskuze
Výrobce: Lingea
EAN: 9788075087157
Výrobní číslo: 9788075087157
Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály. Všichni zájemci v knize najdou konkrétní rady pro realizování vlastní úspěšné strategie.
Sociální média jsou dnes nedílnou součástí života, a proto by měla mít své místo v každé obchodní strategii. K dosažení obchodního úspěchu většinou stačí zaměřit se na tři klíčové oblasti: publikum, přítomnost vaší značky a kampaně. Pokud se s nimi vaše firemní strategie dobře vypořádá, budete s velkou pravděpodobností v marketingu v sociálních médiích úspěšní i vy.
Mnoho firem stále ještě nedokáže určit, do jakých sociálních médií a kanálů investovat a jak je integrovat do svých marketingových aktivit. Tato kniha poskytuje praktický návod na funkční digitální marketingovou kampaň. Popisuje proces jejího plánování, přípravy, realizace i měření jejího přínosu.
Důraz je kladen především na tyto oblasti:
identifikace a zacílení na příslušný segment publika,
oboustranné zapojení komunity,
řízení pověsti firmy,
přítomnost na těch správných kanálech,
využití influencerů k podnícení akt
Sociální média jsou dnes nedílnou součástí života, a proto by měla mít své místo v každé obchodní strategii. K dosažení obchodního úspěchu většinou stačí zaměřit se na tři klíčové oblasti: publikum, přítomnost vaší značky a kampaně. Pokud se s nimi vaše firemní strategie dobře vypořádá, budete s velkou pravděpodobností v marketingu v sociálních médiích úspěšní i vy.
Mnoho firem stále ještě nedokáže určit, do jakých sociálních médií a kanálů investovat a jak je integrovat do svých marketingových aktivit. Tato kniha poskytuje praktický návod na funkční digitální marketingovou kampaň. Popisuje proces jejího plánování, přípravy, realizace i měření jejího přínosu.
Důraz je kladen především na tyto oblasti:
identifikace a zacílení na příslušný segment publika,
oboustranné zapojení komunity,
řízení pověsti firmy,
přítomnost na těch správných kanálech,
využití influencerů k podnícení akt
Parametry
| Autor | Julie Atherton; Martin Bednarski |
| Jazyk | český; anglicky |
| Nakladatelství | Lingea |
| Počet stran | 272 |
| Překlad | Překlad |
| Rok vydania | 2022 |
| Rok vydání | 2022 |
| Vazba | brožovaná |
| jazyk | cs |
| Žánr | Žánr |
Cena od 409 Kč - 531 Kč v 6 obchodech
Dotazy, recenze a diskuze k Strategie sociálních médií - Julie Atherton
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Hlavu vzhůru
Pes - Velký Blok Aktivit
Od edukace k sociální inkluzi osob se
The Girl on the Train - Paula Hawkins
Duše stromů - Pohnerová Marta, Zerzán
RUBÁŠOVÁ TAŤÁNA William & Meriwether -
Bič
Čítanka 7 pro ZŠ a víceletá gymnázia -
Rozprávky podża H. Christiana Andersen
MFP Paper s.r.o. Omalovánky MFP Pro ne
Granny Fixit and the Ball
Povaha změny - Bezpečnost, rizika a st

























Přidat dotaz