SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Strategie řízení nákupu - Červený Radim, Hanzelková Alena, Keřkovský Miloslav - diskuze

Strategie řízení nákupu - Červený Radim, Hanzelková Alena, Keřkovský Miloslav
0
0 hodnocení

Výrobce: C.H.Beck

EAN: 9788074004148

Výrobní číslo: 9788074004148

Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu se uvažovalo pouze o splnění plánu výroby a zajištění zásob materiálu, v lepším případě o nepřekročení kalkulovaných nákladů na materiál. Situace se začala měnit v průběhu 90. let, kdy s postupující globalizací tlak konkurenčního prostředí dále zesílil. Ukázalo se, že nákup má významný strategický potenciál a že může být důležitým zdrojem konkurenční výhody. V současnosti se role nákupu postupně rozšiřuje do oblastí, jako je spolupráce s dodavateli na inovacích, nákup veškerých služeb včetně outsourcingu podpůrných funkcí, standardizace procesů v celém dodavatelském řetězci, využití konceptu Total Cost of Ownership, identifikace a řízení rizik spojených s nákupem, stlačování dodavatelského řetězce v čase, prostoru a nákladech s využitím konceptu štíhlých procesů atd. Příručka navazuje na několik předchozích publikací autorů působících na B.I.B.S. – vysoké škole, které jsou zaměřeny na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy. Přináší návod, jak strategii nákupu formulovat tak, aby se nákup stal jednou z konkurenčních výhod podniků, stejně jako inovace, marketin

Parametry

AutorRadim Červený, Alena Hanzelková a kolekt
Jazykčeský
Počet stran176
Rok vydania2013

Cena od 484 Kč - 485 Kč v 2 obchodech

Dotazy, recenze a diskuze k Strategie řízení nákupu - Červený Radim, Hanzelková Alena, Keřkovský Miloslav

Přidat dotaz

Přidat rezenci, hodnocení

Přidat dotaz

Přidat rezenci, hodnocení

  • Související položky