Strategie digitálního marketingu - Simon Kingsnorth
Výrobce: Lingea
EAN: 9788075087140
Výrobní číslo: 9788075087140
Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí.
Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie.
Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede plánováním, realizací i měřením jednotlivých kanálů, platforem a technik. Nabízí také analýzu nezbytných praktik jako využití sociálních médií, optimalizace pro vyhledávače, placené vyhledávání, obsahový marketing a uživatelská zkušenost.
Kniha mimo jiné obsahuje:
případové studie a analýzy Airbnb, Deliveroo, Amazon, Coca-Cola a mnoha dalších, které vám pomohou porovnat vaši strategii s těmi nejlepšími
nejakt
Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie.
Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede plánováním, realizací i měřením jednotlivých kanálů, platforem a technik. Nabízí také analýzu nezbytných praktik jako využití sociálních médií, optimalizace pro vyhledávače, placené vyhledávání, obsahový marketing a uživatelská zkušenost.
Kniha mimo jiné obsahuje:
případové studie a analýzy Airbnb, Deliveroo, Amazon, Coca-Cola a mnoha dalších, které vám pomohou porovnat vaši strategii s těmi nejlepšími
nejakt
Parametry
| Autor | Simon Kingsnorth; Martin Bednarski |
| Jazyk | český; anglicky |
| Nakladatelství | Lingea |
| Počet stran | 384 |
| Překlad | Překlad |
| Rok vydania | 2022 |
| Rok vydání | 2022 |
| Vazba | brožovaná |
| jazyk | cs |
| Žánr | Žánr |
Cena od 409 Kč - 531 Kč v 6 obchodech
Obchody, které prodávají Strategie digitálního marketingu - Simon Kingsnorth
Zobrazit historii ceny Strategie digitálního marketingu - Simon Kingsnorth
Historie nejnižsí ceny Strategie digitálního marketingu - Simon Kingsnorth. Porovnání obchodů, které prodávají Strategie digitálního marketingu - Simon Kingsnorth.
Obżúbené babičkine zákusky
Pečieme podľa obrázkov
Lehkost bytí aneb Bytí jako světlo
Zimná krajina
Pivo v písních lidových a znárodnělých
James, E. L. Fifty Shades Darker / Pad
Zvony alebo kysucká kampanológia
Předposlední pravda
Stretnúť šťastie
Slovník biblické ikonografie - Royt Ja
Taliansko - slovenský slovensko - tali
Mark Twain Autobiografie I - Mark Twai





























