Sportovní marketing - Vilém Kunz - diskuze
Výrobce: GRADA
EAN: 9788024737720
Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů kon Sportovní marketing - Vilém Kunz od authora Vilém Kunz a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
| Autor | Vilém Kunz |
| Jazyk | český |
| Počet stran | 176 |
| Rok vydania | 2018 |
Cena 229 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Sportovní marketing - Vilém Kunz
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení





































Přidat dotaz