SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Sportovní marketing - Vilém Kunz - diskuze

Sportovní marketing - Vilém Kunz
0
0 hodnocení

Výrobce: GRADA

EAN: 9788024737720

Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů kon Sportovní marketing - Vilém Kunz od authora Vilém Kunz a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz

Parametry

AutorVilém Kunz
Jazykčeský
Počet stran176
Rok vydania2018

Cena 229 Kč v 1 obchodě

Dotazy, recenze a diskuze k Sportovní marketing - Vilém Kunz

Přidat dotaz

Přidat rezenci, hodnocení

Přidat dotaz

Přidat rezenci, hodnocení

  • Související položky