Sportovní marketing - Vilém Kunz
Výrobce: GRADA
EAN: 9788024737720
Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů kon Sportovní marketing - Vilém Kunz od authora Vilém Kunz a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
| Autor | Vilém Kunz |
| Jazyk | český |
| Počet stran | 176 |
| Rok vydania | 2018 |
Cena 229 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Sportovní marketing - Vilém Kunz
Zobrazit historii ceny Sportovní marketing - Vilém Kunz
Historie nejnižsí ceny Sportovní marketing - Vilém Kunz. Porovnání obchodů, které prodávají Sportovní marketing - Vilém Kunz.
New Headway Upper-Intermediate Student
Ó Matko Lakšmí, dej mi dar!
Kid's Box Level 3 Activity Book with O
Ropuší kletba
Hommage a Jiří Valenta
- Primus
Od edukace k sociální inkluzi osob se
Letiště - Samolepková knížka
-
Najdi a dolep obrázky
- neuveden
Počátky řeckého myšlení - Vernant Jean
Javorie Ostrôžky 1:50 000
Think Level 4 Workbook with Online Pra
Počítanie Rozkladacia knižka pre najme

























